PR & MEDYA HİZMETLERİ

1.Etkinlik ve Sponsorluk Yönetimi

Markalara, hedef kitlesiyle farklı yerler de iletişim kurma ve mesaj aktarma olanağı sağlar. İşin sırrı detaylarda gizlidir. Etkinlik alanında her şeye hakim olmanız gerekir. Doğru yönetilen etkinlik ardından mutlaka başarıyı getirir. Nedir bu etkinlikler diye sorduğunuzu duyar gibiyiz; fuar katılımları, basın gezileri, sponsorluk çalışmaları ve özel projeler hepsi bizim çalışma alanımıza dahil olan etkinliklerdir.

Etkinlik yönetiminde; dekorasyondan, davetiyeye,  konuşma metinlerinden, basın dosyasının hazırlanmasına, mekanın dekorasyonundan görevlilere ve hediyelerin seçimine her şey bir mesaj aracıdır. Mühim olan bu mesajın markanın iş hedefine uygun bir şekilde ve bütünlükte sunulabilmesidir.

MOR ZÜRAFA olarak, müşterilerimizin etkinlik ve sponsorluk yatırımlarından kazançlı çıkmaları için özveri ile çalışıyoruz. Akılcı etkinlikler planlamaya ve uygulamaya özen gösteriyoruz.

2.Medya ilişkileri

Günümüzde markaların çoğalmasıyla rekabet ortamı da oldukça kızıştı. Kurumlar, markalarını-ürünlerini hedef kitleye ve sosyal paydaşlarına mesajlarını daha iyi iletebilmek için büyük çaba harcıyor. Büyüyen bu rekabet ortamında medya ilişkilerinin önemi daha da artıyor.

MOR ZÜRAFA olarak, markanın iletişim hedefleri doğrultusunda, stratejik bir bakış açısı ile medya planı hazırlıyoruz. Hazırladığımız medya planı sayesinde doğru mesajı, doğru zamanda, doğru sözcü tarafından, doğru mecrada hedeflenen kitleye ulaştırıyoruz. Aylık ve üç aylık periyotlar halinde hazırladığımız medya planlarının iletişim hedeflerine ve stratejilerine uyumlu olmasına dikkat ediyoruz. Sonucunda, çalıştığımız kuruma-markaya rakiplerinden daha iyi yansımalar ve geri dönüşler alacaklarını taahhüt ediyoruz.

3.İçerik Üretimi

Mor Zürafa olarak, bu başlık altında sizlere taahhüt ettiğimiz hizmetler;

  • Medya mensupları ile iyi ilişkiler geliştirmek için ve marka yöneticilerini tanıştırmak üzere bir araya gelinecek özel toplantıların organize edilmesi,
  • Güncel konularda marka yöneticilerinin ve bilinirliği yüksek olan kişilerin görüşlerinin medyaya iletilmesi,
  • Konuya uygun medya listelerinin hazırlanması,
  • Haber değeri taşıyan konularda basın bülteni yazılması ve ilgili basın mensuplarına gönderilmesi.
  • Özel konularda röportajların organize edilmesi,
  • Şirket çalışmaları ile ilgili basın mensuplarına yönelik bilgilendirme amaçlı iletişim ortamlarının belirlenmesi, planlanması ve yönetilmesi şeklindedir.