DİJİTAL PR

1.Sosyal Medya Yönetimi

Son dönemde sosyal medya’da bireysel kullanıcı sayısı oldukça arttı. Bu sayade küçük, orta ve büyük işletmeler, tüketici / hedef kitleleri ile daha yakından tanışma, markaya olan ilgilerini ölçme ve değerlendirme fırsatı buldu.

MOR ZÜRAFA olarak; markanızı en iyi şekilde tanımak için çalışıyor, hedef kitle / tüketici gözüyle sizi inceliyoruz. Markanın iletişim stratejisi doğrultusunda ve yaptığımız analizin gücüyle sizin için en doğru mecrayı seçiyor, hedef kitleyle konuşacağımız dili belirliyoruz. İçerik stratejimizi de belirledikten sonra sosyal medya kimliğinizi oluşturuyoruz. Belirlediğimiz sosyal medya kimliğinin içinde aylık olarak stratejik içerik planlaması yapıyoruz. Markanızı en iyi yansıtan, doğru mesajlar veren creativ çalışmalar üretiyor, sosyal medya’da daha fazla dönüş almak, farkedilmek için çalışıyoruz. Düzenli aralıklarla markanızın takipçi, etkileşim, içerik ve itibar raporlamasını yapıyoruz.